Witaj, zaloguj się

Aktualność 13 - 24 z 80

W niektórych biurach możemy znaleźć standardowe jak i również te mniej znane akcesoria biurowe. Z pewnością do tych mniej znanych zalicza się gilotyna do papieru. Zazwyczaj w biurze jest jedna taka gilotyna dla wszystkich pracowników. Nie korzysta się z niej przecież każdego dnia.

 

Więcej »
 
Pracujesz w biurze, gdzie używa się różnych rodzajów drukarek i kopiarek? Teraz, jeśli wybierzesz etykiety uniwersalne, możesz kupować tylko jeden rodzaj etykiet pasujący to nich wszystkich, nawet do kserokopiarek. Jest to jedno rozwiązanie dla wielu potrzeb związanych z oznaczaniem, dzięki któremu zawsze wiesz, że masz pod ręką odpowiednią etykietę. Ponadto, darmowe wzorce i oprogramowanie Avery oszczędzą Twój czas na projektowanie i drukowanie etykiet.
 
Więcej »
Długopis narzędzie do pisania wynalezione w 1938 roku.
InkJoy to długopis miękko piszący składający się z obudowy oraz rurki wypełnionej gęstym tuszem i zakończonej obsadką.
W obsadce umieszczona jest kulka o średnicy około 1 mm.
Podczas pisania kulka obraca się, rozprowadzając równomiernie tusz po kartce papieru.

Więcej »

Każdego dnia pracujesz z dokumentami, dlatego wiesz jak ważne jest utrzymanie ich w porządku. Ułatwienie tego zadania stanowią spinacze, których bogatą ofertę przedstawiamy w naszym sklepie. Proponujemy spinacze kolorowe, dzięki nim bezproblemowo będziemy w stanie odróżnić nasze faktury, dokumenty itp.

 

Więcej »

Nadszedł grudzień a z nim czas przygotowań do Bożego Narodzenia i Sylwestra.

Te trzy przedświąteczne tygodnie to czas na porządki w naszych domach i zakupy upominków dla najbliższych. W obu tych czynnościach przydadzą nam się pudełka, na tyle mocne i wytrzymałe, że spakujemy w nie nasze domowe „szpargały” oraz na tyle ładne, że posłużą jako opakowania na prezenty. W najnowszej kolekcji Leitz znajdziemy takie właśnie pudełka z linii Click & Store.

 

Więcej »
2015-11-09Długopis URBAN czarny GT

Wybieranie odpowiedniego narzędzia piśmienniczego - długopisu

Ekskluzywne przybory do pisania - Długopis URBAN czarny GT

Jak wybrać odpowiedni długopis?

W zasadzie należałoby zapytać "jak wybrać narzędzie do pisania?" Upraszczając - nie można jednoznacznie wskazać konkretnego, najlepszego produktu. Należy pisać tym, co najbardziej nam odpowiada, dobrze leży w dłoni, a efekty pracy spełniają wymagania natury estetycznej. Okrucieństwem byłoby zmuszanie fanów ołówka do stosowania piór wiecznych...

Ułatw sobie prace w biurze i domu.
Często spotykamy się z problemem szybkiego i wyraźnego oznaczenia interesującego nas fragmentu tekstu lub danych na które powinniśmy zwrócić szczególną uwagę, informacja taka może nam uciec w natłoku informacji. Doskonałym rozwiązaniem tego problemu są zakładki indeksujące Post-it®. Dzięki nadrukowi znajdującemu się na zakładkach Post-it® można zwrócić uwagę na ważne części dokumentu, strzałka nadrukowana 
na zakładce precyzyjnie wskazuje informację która ma przyciągając wzrok czytelnika 
w konkretne miejsce.

 

Więcej »

W miejscu pracy spędzamy co najmniej jedną trzecią doby - pracując w biurze czy (coraz częściej) także w domu. Dlatego coraz ważniejsze jest, by przestrzeń pracy była nie tylko komfortowa, lecz również estetyczna.

W aranżacji pomogą nam akcesoria biurowe z kolekcji WOW marki Leitz, które dzięki inspirującym i energetycznym kolorom będą prawdziwą ozdobą naszych biurek.

 

 

 

Więcej »

Trochę Historii.

Pierwsze biurowe taśmy klejące były produkowane w dosyć oszczędny sposób - otóż klej umieszczano jedynie na brzegach. Skojarzenie z pewną niezbyt rozrzutną nacją narzucało się niejako automatycznie - nazwa Scotch Tape (szkocka taśma) przylgnęła do tego pomysłowego wyrobu firmy 3M. Po piętnastu latach od pierwszych zastosowań, w 1945 roku producent zaczął umieszczać szkocką kratę na paczkach taśmy. 

Więcej »

Zdolność do popełniania błędów jest wpisana w ludzką naturę. Jednak człowiek odpowiedzialny jest w stanie przyznać się do pomyłki i ją naprawić. Jak mówi przysłowie: „Błądzić jest rzeczą ludzką, głupców rzeczą jest trwać w błędzie”. Do tej pory było patetycznie, ale jeżeli do poprawienia wystarczy gumka lub korektor, to i waga błędu nie jest zbyt wielka :) . Niemniej, jeżeli coś wymaga poprawy, to niezależnie od ciężaru gatunkowego poprawiajmy. Zwłaszcza, że mamy możliwości.

Więcej »

W każdym biurze, sekretariacie czy magazynie może dojść do sytuacji, gdy ilość wytworzonych dokumentów osiągnie masę krytyczną. W zasadzie nie należy dopuścić do takiego stanu. Zatem nadwyżkę, czyli dokumenty zbędne dla realizacji bieżących lub przyszłych zadań należy niezwłocznie archiwizować. Spakować w kartony i zanieść do archiwum.

 

Więcej »

Zastosowanie segregatorów nie ogranicza się do zwykłego przechowywania zadrukowanych kartek. Oczywiście, że najczęściej stosuje się je do efektywnego uporządkowania dokumentów, nośników danych, fotografii, wyciągów bankowych czy tarcz tachograficznych. Możemy w nich zarchiwizować dokumenty, nad którymi już nie pracujemy, ale które wymagają przechowywania.

 

Więcej »

Newsletter:

Informacje o promocjach i nowościach dostarczane wprost do Twojej skrzynki odbiorczej.

Zarejestruj się teraz

Tylko teraz!
5 %
rabatu zapisując się na nasz newsletter.

MyBox - kiedy sposób przechowywania ma znaczenie Leitz - cinema Drukarka etykiet Leitz Icon Uniwersalne pisaki kreślarskie Uniwersalne Markery Edding