Dobra organizacja pracy w biurze to podstawa.


Mówi się, że porządek na biurku, to porządek w głowie. Dobra organizacja biurka wypływa nie tylko pozytywnie na produktywność w pracy, ale też na dobre samopoczucie. Kiedy nie możemy odszukać potrzebnego dokumentu, pojawia się niepotrzebny stres co zaburza harmonię pracy. Dlatego warto z tym skończyć...

Z naszymi organizerami na akcesoria biurowe, pojemnikami na dokumenty, czy przybornikami na długopisy zorganizujesz swoje miejsce pracy, dzięki czemu wzrośnie Twoja satysfakcja i jakość pracy. 

Staranne przechowywanie dokumentów, posegregowanych w eleganckim zestawie na biurko pozwolą na szybsze odnajdywanie tych aktualnie potrzebnych. Wybierz te z odpowiednią ilością przegródek.

Teraz szybko i bezproblemowo znajdziesz to, czego szukasz.

Warto również pamiętać o utrzymaniu porządku w okół swojego miejsca pracy przy pomocy kosza.

Kosz na śmieci obok biurka ułatwi utrzymywanie czystości w biurze a ze względu na swój zgrabny kształt, bez problemu wkomponuje się w miejsce docelowe. 

Twoje miejsce pracy w biurze powinno pasować do stylu całego pomieszczenia, jak i być Twoją wizytówką. Zadbaj o to, by osobiste dekoracje i gadżety nie przytłaczały przestrzeni, a wszystkie dokumenty i notatki pochowane były w stylowych organizerach i pojemnikach.

Artykuły w promocji:

Organizer z przybornikiem

Przybornik na biurko

Przybornik na biurko 

Organizer z przybornikiem Q-Connect Office Set, metalowy, A4, czarny

Przybornik na biurko Q-Connect Office Set, metalowy, z szufladką, czarny

Przybornik na biurko Q-Connect Office Set, metalowy, z miejscem na listy, czarny

Zestaw na biurko

Stojak na książki

Zestaw na biurko

Zestaw na biurko, 3 metalowe szufladki na dokumenty w kolorze czarnym

Stojak na książki Q-Connect Office Set, metalowy, czarny-2-sztuki

 

Zestaw na biurko Q-Connect Office Set, metalowy, 5 szufladek, czarny

 

Sorter do korespondencji

Podstawka pod monitor

 

Pomocnik na dokumenty

Sorter do korespondencji Q-Connect Office Set, metalowy, 3 przegrody, czarny

Podstawka czarna pod monitor z przybornikiem

Organizer na biurko, pomocnik metalowy 5 przegródek

Organizer na biurko

Pojemnik na długopisy

Przybornik na biurko

Organizer na biurko w kształcie wachlarza, 6 przegród

Pojemnik na długopisy czarny siatkowy

 

Przybornik na biurko Q-Connect Office Set, metalowy, 3 komory, czarny

 
 

Organizer na dokumenty 6 półek

Organizer na dokumenty 3 półki

Organizer na dokumenty 5 półek

Organizer na dokumenty, sorter, 6 półek A4 metalowa siatka Organizer na dokumenty, sorter, 3 półk i szuflada Organizer na dokumenty, sorter, 5 półk i szuflada

Organizer na biurko

Kosz na śmieci

Organizer na biurko, przybornik na akcesoria biurowe

Kosz na śmieci Q-Connect Office Set, metalowy, 19l czarny


Metalowa podstawka
z szufladą
 pod monitor, laptop

Metalowa podstawka
z szufladą pod laptop, monitor

Metalowa podstawka z szufladą pod monitor, laptop

Metalowa podstawka z szufladą pod monitor, laptop